• Română
  • English
  • Русский

Reamintim! Serviciul de programare electronică acum este disponibil pentru toate serviciile eliberare a actelor de identitate din republică

Întreprinderea de Stat „Centrul Resurselor Informaţionale de Stat „Registru” Vă informează  că începând cu data de 30.05.2016, serviciul de programare electronică se extinde asupra serviciilor eliberare a actelor de identitate din republică.

Extinderea acestui serviciu Vă oferă posibilitatea să vă organizaţi şi să gestionaţi  eficient timpul personal, să alegeţi ziua şi ora convenabilă în funcție de orarul Dumneavoastră de activitate.

Astfel, printr-o simplă accesare a linkului www.programari.registru.md, puteţi face o programare la serviciile noastre în cel mai rapid şi accesibil mod.

Totodată, Vă aducem la cunoştinţă că în  vederea evitării dublărilor de programări, nu se recomandă efectuarea  programărilor multiple pentru serviciul de susţinere a examenului teoretic pentru obţinerea permisului de conducere până la data expirării ultimei programări pentru acelaşi serviciu.

Pentru informaţii suplimentare privind programările la serviciile prestate de ÎS „CRIS „Registru”, puteţi accesa pagina web oficială a ÎS ,,CRIS ,,Registru”:http://www.registru.md/programarea-la-servicii-prestate/termen-si-tarife sau să apelați la telefonul de contact al Call-centrului: 14-909 sau (+373) 022-25-70-70.

03.05.2017 - 11:16
Printer Friendly and PDF
04.02.11

Centrului Resurselor Informaţionale de Stat „Registru” i-a fost decernat marele premiu „Mercuriul de Aur” nominalizarea „Reputaţie şi încredere” la concursul „Marca comercială a anului 2010" la categoria „Mărfuri şi servic...

23.06.17

Astăzi a fost lansat concursul pentru ocuparea funcției de Director al “Agenției Servicii Publice”.  Dosarele pentru înscriere pot fi depuse la sediul Cancelariei de Stat până în data de 12 iu...

14.06.17

În perioada 7-8 iunie curent la Întreprinderea de Stat "Centrul Resurselor Informaţionale de Stat "Registru" a fost efectuat al doilea audit de supraveghere privind funcţionarea sistemului de manag...