Versiunea precedentă a site-ului
Informaţii generale
Apelînd la numărul 14909 de la un telefon mobil sau fix, orice cetăţean, aflat pe teritoriul RM, poate primi informaţii detaliate despre serviciile oferite de ÎS "CRIS "Registru", inclusiv cele prestate on-line sau să efectueze comanda prin telefon.
Pentru apelurile din străinătate e necesar să formaţi (+373-22) 25-70-70.
Activitatea Call-centrului ÎS "CRIS "Registru" este orientată spre prestarea serviciilor de comandă a documentelor din registrele de stat (Registrul de Stat al Populaţiei, Registrul de Stat al Transportului, Registrul de Stat al Conducătorilor Auto, etc.) şi prestarea serviciilor informative şi consultative.
În cazul unui apel din străinătate, solicitantul este taxat cu tarif standard pentru ţara din care este efectuat apelul.
Serviciul este disponibil de luni pînă sâmbătă, 08:00 - 17:00.
Documentarea populaţiei
Documentarea conducătorilor auto
Documentarea mijloacelor de transport
Alte servicii ale CRIS "Registru"
Operatorul Call-centrului ÎS "CRIS "Registru" Vă va oferi următoarea informaţie:
Pentru a comanda acte prin telefon, solicitantul oferă următoarea informaţie:
Atenţie! În scopul prestării serviciilor calitative de către operatorii Call-centru, conversaţia Dvs va fi înregistrată.
Solicitantul poartă răspundere personală pentru prezentarea datelor eronate.
Cererea este transmisă spre executare doar după achitarea serviciului.
Prezentarea de către Dvs a datelor personale operatorului Call-centru, constituie implicit şi consimţămîntul Dvs privind prelucrarea datelor cu caracter personal.
Important: Pentru o consultaţie specializată, operatorul Call-centrului, după caz, va face legătura cu specialiştii responsabili de prestarea serviciilor.
Call-centrul ÎS "CRIS "Registru" este un instrument eficient de informare a utilizatorilor. Capacitatea Call-centrului permite procesarea a 500 de comenzi pe zi prin telefon şi Internet şi prelucrarea a 800 de apeluri telefonice. Mulţi utilizatori au apreciat la justa valoare gradul de economie, simplitatea şi comoditatea acestui tip de serviciu.
Informaţia generală despre comandarea actelor, despre serviciile noi este oferită şi prin mesageria vocală la telefon 14909 sau
(+373-22) 25-70-70.
Întrebări, sugestii şi petiţii rugăm să prezentaţi la adresa electronică e-services@registru.md, sau prin completarea formei pe Portal. Răspunsurile vor fi expediate la adresele indicate de petiţionari.
Formaţi numărul 14 909 şi veţi auzi :
"Vă salută serviciul de suport informaţional şi de comanda a documentelor al Centrului Resurselor Informaţionale de Stat "Registru" şi veţi sesiza disponibilitatea operatorului de a vă fi de maxim ajutor!
Informaţia generală despre comandarea actelor, despre serviciile noi este oferită şi prin mesageria vocală la telefon (+373-22) 25-70-70.